Oferta stałej obsługi prawnej
Zakres świadczonych przez Kancelarię usług w ramach stałej obsługi prawnej podyktowany jest indywidualnymi potrzebami i może ulegać modyfikacjom, na każdym etapie współpracy. W tym celu Kancelaria na bieżąco monitoruje sytuację prawną Firmy, utrzymując stały kontakt z organem zarządzającym oraz innymi działami – księgowym, kadrowym, handlowym.
Kancelaria specjalizuje się w zagadnieniach:
-
- prawa handlowego, w tym prawie spółek;
-
- praca cywilnego;
-
- prawa karnego;
-
- prawa administracyjnego;
-
- prawa pracy, w szczególności w zakresie pracowników oddelegowanych;
-
- prawa UE.
W zakres pełnej obsługi prawnej wchodzą w szczególności:
- udzielanie porad i konsultacji prawnych związanych z bieżącą działalnością Klienta oraz planowanych działaniach,
- sporządzenie opinii prawnych ,
- opiniowanie i przygotowywanie umów, statutów, regulaminów, projektów uchwał,
- ochrona własności intelektualnej (ochrona znaków towarowych, praw do domeny i inne zagadnie nia z zakresu prawa autorskiego),
- redagowanie pism przygotowawczych, sądowych i innych z zakresu postępowań przed sądami czy organami administracji,
- przygotowanie dokumentów przetargowych, jak również monitorowanie przebiegu przetargu,
- reprezentowanie Klienta w sporach z dłużnikami i wierzycielami,
- windykacja;
- reprezentowanie Klienta przed sądami, organami administracji, a także występowanie w sprawach przed organami egzekucyjnymi,
- prowadzenie spraw pracowniczych oraz przygotowywanie dokumentacji pracowniczej, w tym regulaminów,
- egzekwowanie wierzytelności, łącznie z pośredniczeniem w udzieleniu zlecenia agencji detektywistycznej.
- opiniowanie wzorów umów,
- tworzenie wzorów umów dostosowanych do działalności Firmy.
- wprowadzenie dodatkowych elementów do umowy spółki - dopłaty, zasady podwyższenia kapitału, umorzenia udziałów, prawa pierwszeństwa nabycia udziałów lub ograniczenia prawa do ich zbycia, utworzenie rady nadzorczej i określenie jej kompetencji,
- asysta prawnika przy podpisywaniu aktu notarialnego w Kancelarii Notarialnej stosującej preferencyjne taksy,
- składanie wniosków oraz reprezentacja w postępowaniu przed Krajowym Rejestrem Sądowym;
- przekształcanie Spółek;
- pomoc przy ubieganiu się o środki z Unii Europejskiej;
- uczestniczenie w negocjacjach handlowych;
- pomoc w egzekwowaniu należności od podmiotów zagranicznych;
- piecza nad realizacją przez Spółkę obowiązków określonych ustawą;
- pomoc w redagowaniu wniosków o wydanie interpretacji podatkowej;
- możliwość redagowania pism w języku angielskim.
-
Klient wraz z Kancelarią raz w tygodniu ustala stały termin spotkań w siedzibie Klienta (w wymiarze 3 godzin), w godzinach popołudniowych. W związku z tym – Klient zobowiązuje się – na ten dzień przygotować zestaw zagadnień oraz tematów do opracowania, poinformować pracowników o konieczności przygotowania pytań i problemów do rozwiązania.
-
Przedstawiciel Kancelarii w razie potrzeby – stawi się w siedzibie Klienta lub wyznaczy we własnej siedzibie spotkanie, jeżeli zachodzi przypadek nagły lub nie było możliwości załatwienia wszystkich spraw w trakcie cotygodniowego stałego spotkania, o którym mowa w pkt. I. W takim przypadku Klient jest zobowiązany do poinformowania Kancelarii o woli spotkania – telefonicznie lub emailem, przynajmniej z 12 godzinnym wyprzedzeniem. W razie niemożności stawienia się bądź wyznaczenia spotkania z uwagi na zaplanowaną rozprawę albo inną ważną czynność; jak również w przypadku poinformowania o woli spotkania z krótszym niż 6 godzin wyprzedzeniem – Kancelaria może wyznaczyć spotkanie w dniu następnym.
-
Klient zobowiązany jest do bieżącego informowania (drogą email, faxem, pisemnie lub telefonicznie) o wydarzeniach, sytuacjach oraz pojawiających się problemach, w których konieczna jest pomoc Kancelarii – mogących rodzić obowiązki lub prawa Klienta – w szczególności: konieczności zweryfikowania umów lub innych aktów, sporządzenia odpowiedzi na wezwania, odpowiedzi na pozew lub innego tożsamego pisma, udzielenia odpowiedzi na zawezwanie ugodowe, wszczęcia lub ryzyku wszczęcia postępowania administracyjnego lub karnego, konieczności dokonania zmian umowy, zmian rejestrowych, sporządzania dokumentacji związanej z funkcjonowaniem Klienta, wypadkach i innych zdarzeniach będących lub mogących zostać potraktowane, jako źródło odpowiedzialności Klienta, konieczności uczestniczenia w negocjacjach, przetargach lub licytacjach – niezwłocznie – nie później niż w terminie 12 godzin od zaistnienia zdarzenia.
-
W razie konieczności ustosunkowania się do pisma, pozwu lub udzielenia odpowiedzi na wezwanie, jak również sporządzenia umowy, weryfikacji umowy lub sporządzenia opinii prawnej, a także udzielenia informacji na temat możliwych form zachowań, Klient zobowiązany jest niezwłocznie przekazać Kancelarii w formie pisemnej lub ustnej (a następnie pisemnej) treść zagadnienia oraz dokumentację konieczną dla prawidłowej oceny zagadnienia. W wypadku spraw pracowniczych Klient zobowiązany jest do przygotowania akt osobowych, korespondencji prowadzonej w sprawie, list płac, list obecności oraz potwierdzeń przelewów, a w wypadku konieczności przeprowadzenia wyliczeń – na wniosek Kancelarii – również stosownych wyliczeń. Kancelaria może również przeprowadzać szkolenie pracowników Klienta w razie złożenia stosownego zlecenia.
-
Klient zobowiązany jest do przekazania dokumentacji, o której mowa w pkt IV przynajmniej na 24 godziny przed upływem terminu do ustosunkowania się do pisma, złożenia odpowiedzi na pozew lub innego podobnego w skutkach pisma; w pozostałych przypadkach Kancelaria – jeżeli udzielenie pomocy prawnej wymaga zapoznania się z w/w dokumentami, czas na podjęcie przez Kancelarię działań liczony jest od chwili doręczenia tych dokumentów.
-
Kancelaria zobowiązana jest do udzielenia odpowiedzi na zapytanie lub podjęcia innych działań w sprawie w ciągu 12 godzin od chwili zawiadomienia, a w wypadkach nagłych niezwłocznie, chyba że niemożność podjęcia działań wynika z okoliczności zaplanowanych przed powiadomieniem Kancelarii o konieczności podjęcia działań. Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za skutki opóźnień w podjęciu działań, jeżeli były spowodowane przekroczeniem przez Klienta terminów określonych w pkt IV i V.
-
-
Klient ma obowiązek wskazania numerów telefonów oraz emaili osób, na które Kancelaria ma obowiązek przekazywać informacje dotyczące prowadzonych spraw, w tym raporty z podjętych czynności, konieczności uiszczenia opłat bądź uregulowania innych należności, pytań uzupełniających i innych zagadnień, jeżeli są konieczne w celu prawidłowego świadczenia obsługi.
-
-
-
Do kontaktów z Kancelarią za wiążący uważa się adres Kancelarii – ul. Cieszyńska 59/2, 43-300 Bielsko – Biała, numer tel: 33 811 76 62, tel komórkowy adwokat Agaty Bielawskiej: 608 078 518, numery komórkowe pozostałych pracowników – dostępne na stronie internetowej.
-
-
-
Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za wynika sprawy, w sytuacji, gdy Klient przedstawił nierzetelne, niekompletne bądź spóźnione dokumenty i informacje oraz jeżeli nie można jej zarzucić rażącego niedbalstwa.
-
-
-
Kancelaria raz w miesiącu przesyła osobie upoważnionej za kontakty w prowadzonych sprawach raport z podjętych w danym miesiącu czynności oraz przebiegu prowadzonych postępowań.
-
-
-
W przypadku choroby bądź urlopu adwokata Agaty Bielawskiej – KANCELARIA może świadczyć usługi w ograniczonym zakresie. W takim wypadku terminy reakcji mogą ulec wydłużenia, a kontakt z Kancelarią oraz forma świadczenia pomocy prawnej w większości odbywać się będzie w formie email lub telefonicznie.
-
-
-
Kancelaria wyraża zgodę na podawanie osobom trzecim danych kontaktowych z Kancelarią, jeżeli jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia obsługi prawnej Klienta.
-
Szczególne uregulowania dotyczące obsługi _____________________________.
-
Dzień wizyty w siedzibie Klienta : ____________________________________, w pozostałe dni, na zasadach określonych w pkt II.
-
Osoba do konsultacji w sprawach prawnych (oprócz ___________________): ________________________________________________________
numer telefonu: ________________________________________________
numer email: __________________________________________________
numer FAX: ____________________________________________________
inne osoby upoważnione do kontaktu:
A. W przypadku otrzymania pozwu lub innego pisma wymagającego złożenia odpowiedzi w terminie, należy powiadomić w sposób zgodny z pkt III i IV, a ponadto przygotować dokumenty w terminie do 24 godzin od poinformowania o doręczonym piśmie. W razie możliwości Kancelaria odbierze dokumenty z siedziby Klienta. W przypadku trudności w odbiorze pracownik Klienta dostarczy dokumenty do siedziby Kancelarii. Odbiór i zwrot dokumentów zostanie stosownie odnotowywany.
B. W razie konieczności zapłaty należności zasądzonych wyrokiem lub należnych zgodnie z zawartą ugodą Kancelaria przesyła na emaila _______________________ informację na temat konieczności uiszczenia należności wraz z uzasadnieniem, a w miarę możliwości – przedkłada stosowne orzeczenie, decyzję bądź ugodę. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego przesłania potwierdzenia dokonania płatności.
C. W razie otrzymania przez Klienta wezwania/zawiadomienia na rozprawę, które zostało doręczone na adres Klienta, zobowiązuje się on osobiście powiadomić świadka o konieczności oraz terminie stawienia się w Sądzie. W razie niemożności stawiennictwa, Klient zobowiązuje się powiadomić o tym Kancelarię niezwłocznie po uzyskaniu stosownej informacji.
D. Termin dostarczania raportów – do ___________________ każdego miesiąca.
E. W razie konieczności podjęcia czynności poza województwem Śląskim Klient zobowiązuje się do pokrycia kosztów dojazdu Kancelarii bądź zapewni odpowiedni transport.
F. Kancelaria zapewnia, że usługi będzie świadczyła adwokat Agata Bielawska osobiście, chyba że Klient wyrazi zgodę na świadczenie usług przez osoby zatrudnione bądź współpracujące z Kancelarią. (nie dotyczy sytuacji kolizji rozpraw dwóch lub więcej spraw Klienta).
Agata Bielawska.
PROTOKÓŁ ODBIORU/WYDANIA DOKUMENTÓW.
W DNIU _____________________________ W SIEDZIBIE KLIENTA/KANCELARII
ZOSTAŁY WYDANE/ODEBRANE NASTĘPUJĄCE DOKUMETNY:
1. __________________________________________________________________________
2.__________________________________________________________________________
3. _________________________________________________________________________
4. _________________________________________________________________________
5. _________________________________________________________________________
6. _________________________________________________________________________
7. _________________________________________________________________________
8.__________________________________________________________________________
9.__________________________________________________________________________
10._________________________________________________________________________
11._________________________________________________________________________
PODPIS OSOBY PRZEKAZUJĄCEJ/ODBIERAJĄCEJ: PODPIS PRZEDSTAWICIELA
KANCELARII:
_____________________________ ______________________________
* NIEPOTRZEBNE SKREŚLIĆ:
Tagi: oferta obsługi prawnej, oferta stałej obsługi prawnej